Paap Verzekeringen & Financieringen vof. Adres: Lange Nieuwstraat 10, 1972 GN IJmuiden, tel: 0255 - 516306, fax: 0255 - 517096
Pechhulp Verzekering

Naast reisverzekeringen biedt Allianz Global Assistance uw klant ook de Pechhulp Verzekering. Deze pechhulpverzekering is een ideaal product voor elke auto- en motorbezitter. Het product is los af te sluiten: uw klant is dus niet verplicht bij Allianz Global Assistance Pechhulp een andere (auto-/motor)verzekering af te sluiten.
De Pechhulp Verzekering van Allianz Global Assistance is een uitermate transparant product met duidelijke keuzemogelijkheden. Zonder plotselinge extra kosten bij  bepaalde vormen van hulpverlening. Uw klant heeft de keuze uit 4 pakketten en 2 aanvullende modules. Zo is de hulpverlening altijd exact af te stemmen op de wensen van uw klant.
 
Premie Pechhulp Verzekering vanaf 1 januari 2014
Pechhulp pakket Dekkingsgebied

Pechhulp pakket 1    Nederland exclusief woonplaats                   € 30,50*
Pechhulp pakket 2    Nederland inclusief woonplaats                    € 49,00*
Pechhulp pakket 3    Nederland exclusief woonplaats + Europa     € 58,00*
Pechhulp pakket 4    Nederland inclusief woonplaats + Europa      € 72,50*
Extra module auto    Aanhangwagen (alleen i.c.m. pakket 4)         €   9,00*
Extra module motor   
Vervangende motor (alleen i.c.m. pechhulp afgesloten voor motor) € 22,50*

Toeslag
Auto of motor ouder dan 12 jaar € 20,00*
* prijzen zijn per jaar en exclusief assurantiebelasting

Zeer complete pechhulp
De Pechhulp Verzekering is een all-in product, uw klant betaalt geen aparte premie voor bijvoorbeeld vervangend vervoer.

Hoe werkt de Pechhulp Verzekering?
 
Staat uw klant met de auto of motor met pech langs de weg? Dan kan hij 24 uur per dag, 7 dagen per week, bellen met de Alarmcentrale van Allianz Global Assistance die altijd voor uw klant klaar staat.
In Nederland schakelen we professionele hulpdiensten in.
Deze hulpdiensten kijken eerst of de auto of motor van uw klant ter plaatse gerepareerd kan worden.


Is dat niet mogelijk, dan kan uw klant altijd zelf kiezen om de auto of motor naar de dichtstbijzijnde garage of juist naar de eigen dealer of huisadres te laten brengen. Uiteraard zorgen we ook voor vervoer van de inzittenden. Verder kan er in Nederland tot maximaal 2 dagen vervangend vervoer worden ingezet.
In het buitenland wordt ook gekeken of de auto of motor ter plaatse gerepareerd kan worden. Zo niet dan zorgt Allianz Global Assistance ervoor dat de auto of motor van uw klant naar de dichtstbijzijnde professionele hulpdienst wordt gebracht.


Is het niet mogelijk om de auto of motor daar binnen 48 uur te repareren, dan kan Allianz Global Assistance tot maximaal 30 dagen een vervangende auto of motor ter beschikking stellen. Allianz Global Assistance beschikt in het buitenland over een eigen vloot van vervangende auto's.


Deze zijn veelal uitgerust met trekhaak en 's winters met skibox en winterbanden. En dat is wel zo handig als uw klant tijdens zijn vakantie weer snel op weg wilt.
Uniek in Nederland, Vervangende Motor mogelijk
De module ‘Vervangende Motor’ geeft je de unieke mogelijkheid om bij pech te kiezen voor een vervangende motor in plaats van de standaard vervangende auto.